Οι πληρωμές μπορούν να γίνονται είτε σε μετρητά είτε με σχετική τραπεζική εντολή μέσω οποιουδήποτε πιστωτικού οργανισμού (εμπορική τράπεζα ή συνεργατικό ίδρυμα). Αν η καταβολή του ασφαλίστρου γίνεται κάθε μήνα ή τρίμηνο τότε ο μόνος αποδεκτός τρόπος πληρωμής είναι με τραπεζική εντολή.
- Ετήσια
- Εξαμηνιαία
- Τριμηνιαία
- Μηνιαία
Στα σχέδια εφάπαξ ασφαλίστρου (π.χ. UniBond), το ασφάλιστρο θα πρέπει να καταβληθεί εξ ολοκλήρου κατά την έκδοση του συμβολαίου.
α) Αν το ασφαλιστήριο δεν έχει αποκτήσει ακόμα αξία εξαγοράς, τερματίζεται και δεν έχει καμιά περαιτέρω ισχύ.
β) Αν το ασφαλιστήριο έχει αποκτήσει αξία εξαγοράς τότε ενεργοποιείται ο όρος του ασφαλιστηρίου «Αυτόματο Δανειστικό Ασφάλιστρο» και το συμβόλαιο μετατρέπεται σε «Ελεύθερο Περαιτέρω Καταβολής» ανάλογα με το είδος του ασφαλιστηρίου συμβολαίου.
Αυτό σημαίνει ότι:
- η βασική κάλυψη για απώλεια ζωής περιορίζεται στην εκάστοτε αξία των μονάδων αφού πρώτα ο αριθμός των μονάδων που ήταν πιστωμένες στο ασφαλιστήριο μειωθεί για να εξοφληθεί η οφειλή που μπορεί να δημιουργήθηκε λόγω ενεργοποίησης του Αυτόματου Δανειστικού Ασφαλίστρου.
- όλες οι συμπληρωματικές καλύψεις που πιθανόν να έχετε στο συμβόλαιό σας ακυρώνονται.
Σε περίπτωση που το σχέδιο είναι αποταμιευτικού τύπου και νοουμένου ότι έχουν συμπληρωθεί δύο χρόνια ζωής του, με όλα τα ασφάλιστρα πληρωμένα, ο ασφαλισμένος έχει δικαίωμα να μετατρέψει αυτό, μετά από γραπτή αίτησή του, σε Ελεύθερο Περαιτέρω Καταβολής. Στην περίπτωση αυτή η αξία αποπληρωμής του, θα ισούται με μειωμένο ασφαλισμένο ποσό συν τα μέχρι στιγμής πιστωθέντα Συνήθη Κέρδη. Σε περίπτωση που υπάρχει οποιαδήποτε επιβάρυνση στο συμβόλαιο λόγω δανείου ή ενεργοποίησής του Αυτόματου Δανειστικού Ασφαλίστρου, το οφειλόμενο ποσό και οι τόκοι αφαιρούνται από την αξία αποπληρωμής.
Ο αυτόματος δανεισμός είναι μια δυνατότητα που σας προσφέρεται για να μπορέσετε να αντιμετωπίσετε τυχόν δυσκολίες στην καταβολή των μελλοντικών σας ασφαλίστρων.
Αν, λοιπόν, δεν καταβάλετε κάποιο ασφάλιστρο έως και 30 ημέρες μετά από την ημερομηνία οφειλής, ενεργοποιείται το «Αυτόματο δανειστικό Ασφάλιστρο» σύμφωνα με το οποίο το οφειλόμενο ασφάλιστρο χρεώνεται ως έντοκο δάνειο στο ασφαλιστήριο, διατηρώντας έτσι τα ωφελήματα και τα επίπεδα καλύψεων. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση της διαδικασίας του αυτόματου δανεισμού είναι:
α) να έχει αποκτήσει το συμβόλαιο αξία εξαγοράς και
β) το ποσό της εξαγοράς να αρκεί για την εξόφληση του ασφαλίστρου.
Για επενδυτικού τύπου σχέδια ο Αυτόματος δανεισμός είναι δυνατός για 12 μήνες μόνο. Με την παρέλευση της περιόδου αυτής το συμβόλαιο μετατρέπεται σε Ελεύθερο Περαιτέρω Καταβολής.
Τα ασφαλιστικά επενδυτικά μας προϊόντα είναι συνδεδεμένα με τα τέσσερα Εσωτερικά Επενδυτικά Ταμεία, Universal Growth Fund, Universal Property Fund, Universal Security Fund και Universal Guaranteed Fund, το καθένα από τα οποία διαθέτει τη δική του επενδυτική πολιτική καλύπτοντας έτσι ένα ευρύ φάσμα της οικονομίας. Επιπρόσθετα, ένα μεγάλο μέρος των ταμείων επενδύεται σε αγορές του εξωτερικού μειώνοντας έτσι τον επενδυτικό κίνδυνο.
Εσείς, μεταβάλλοντας την επενδυτική σας επιλογή, μπορείτε να συμμετέχετε ενεργά στη διαχείριση των ασφαλίστρων σας, μεταφέροντας μετοχικές μονάδες μεταξύ των τριών επενδυτικών ταμείων ή αλλάζοντας το ποσοστό συμμετοχής σε αυτά, εάν κρίνετε ότι αυτό θα σας προσφέρει καλύτερες προοπτικές απόδοσης μακροπρόθεσμα.
Η πραγματική ευκολία στις αλλαγές επενδυτικής επιλογής και η αξιοποίηση από μέρους σας αυτής της δυνατότητας είναι δυο παράγοντες που μπορούν να μετατρέψουν το συμβόλαιό σας σε ένα πολύ ισχυρό επενδυτικό εργαλείο.
Ωστόσο έχουμε προβλέψει την πιθανότητα της διακοπής του ασφαλιστηρίου συμβολαίου για οικονομικούς ή άλλους λόγους. Έτσι σας δίνουμε τη δυνατότητα να εξαγοράσετε το συμβόλαιό σας πριν από τη λήξη του.
- Η άμεση αναγγελία του συμβάντος
- Η λεπτομερής περιγραφή του
- Η προσκόμιση των κατάλληλων δικαιολογητικών για την κάθε περίπτωση
(α) Να επισκεφθείτε τον ιατρό της επιλογής σας.
(β) Να ενημερώσετε τον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή ή την Εταιρεία μέσα σε 14 μέρες από την ημερομηνία του ατυχήματος.
Αν η θεραπεία είναι επείγουσα και δεν μπορέσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσα στην προθεσμία, παρακαλούμε όπως ζητήσετε από κάποιον άλλο να μας ενημερώσει το συντομότερο δυνατό για τα στοιχεία και την ταυτότητά σας.
Νοσηλεία ως εσωτερικός ασθενής ή ασθενής ημερησίας νοσηλείας στην Κύπρο ή στο εξωτερικό (πρόκειται για νοσηλεία σε νοσοκομείο ή κλινική, έστω και για λίγες μόνο ώρες).
Οι ακόλουθες διαγνωστικές εξετάσεις πρέπει να προεγκρίνονται από εμάς είτε σαν εσωτερικός ασθενής, ασθενής ημερησίας νοσηλείας ή εξωτερικός ασθενής.
Μαγνητική Τομογραφία
Αξονική Τομογραφία
Pet scans
Γαστροσκόπηση
Κολονοσκόπηση
Θα επιβεβαιώνουμε το επίπεδο κάλυψης σας και τι ισχύει για το νοσοκομείο στο οποίο πρόκειται να νοσηλευτείτε.
Αν η θεραπεία είναι επείγουσα τότε ενδέχεται να μην μπορέσετε να τηλεφωνήσετε εκ των προτέρων. Ωστόσο, ζητήστε από κάποιο να επικοινωνήσει μαζί μας το συντομότερο δυνατό και φροντίστε, όταν εισαχθείτε στο νοσοκομείο να δώσετε τα στοιχεία συμμετοχής και ταυτότητα σας, έτσι ώστε να επικοινωνήσουν μαζί μας αμέσως.
Θεραπεία εντός του Δικτύου μας
Έχουμε συμφωνήσει σημαντικές εκπτώσεις με προμηθευτές ιατρικών υπηρεσιών και ιατρούς. Επιπρόσθετα, δεν θα αντιμετωπίζετε αποκοπή σε αποζημιώσεις για θεραπεία που καλύπτεται όταν παρέχεται από προμηθευτή ιατρικών υπηρεσιών του Δικτύου μας στην Κύπρο.
Θεραπεία ως εσωτερικός ασθενής σε νοσηλευτικό ίδρυμα για Αξονικό Τομογράφο, Γαστροσκόπηση, Κολονοσκόπηση, Μαγνητικό Τομογράφο και Pet Scans, όταν παρέχονται από το Δίκτυο μας, θα διευθετούνται κατευθείαν με τον προμηθευτή ιατρικών υπηρεσιών.
Εκτός του Δικτύου μας αυτή η διευκόλυνση δεν είναι διαθέσιμη και θα πρέπει να πληρώσετε εσείς την θεραπεία και να ανακτήσετε τα καλυπτόμενα έξοδα από εμάς. Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτό δεν σας εμποδίζει από το να λαμβάνετε θεραπεία οπουδήποτε εσείς επιλέξετε.
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΓΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.
Αν χρειαστείτε νοσηλεία ως εσωτερικός ασθενής ή ασθενής ημερήσιας νοσηλείας στην Κύπρο, και αυτή σας παρασχεθεί σε προμηθευτή ιατρικών υπηρεσιών του Δικτύου μας, θα πρέπει να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες έτσι ώστε να γνωρίζεται και εσείς εκ των προτέρων ότι η θεραπεία σας έχει προεγκριθεί και κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα απευθείας διακανονισμού λογαριασμών για εσωτερικούς ασθενείς και ασθενείς που τυγχάνουν ημερήσιας νοσηλείας.
Πριν από την επέμβαση / νοσηλεία θα πρέπει να ενημερώσετε τόσο τον θεράπων ιατρό σας όσο και το νοσηλευτικό ίδρυμα ότι είσαστε μέλος του Διεθνές Σχεδίου Υγείας MultiCare, ούτως ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διευθετήσεις απευθείας διακανονισμού.
Η Εταιρεία μας θα σας ενημερώσει πριν την ημερομηνία επέμβασης / θεραπείας αν υπάρχει η δυνατότητα απευθείας διακανονισμού των λογαριασμών σας. Σε αυτή την περίπτωση θα εκδώσουμε επιστολή επιβεβαίωσης κάλυψης (προέγκριση) η οποία θα σταλεί στο νοσηλευτικό ίδρυμα, στους θεράποντες ιατρούς και σε εσάς εφόσον μας το ζητήσετε.
Αν για οποιοδήποτε λόγο η Εταιρεία μας δεν είναι σε θέση να προβεί σε απευθείας διακανονισμό, θα σας ζητηθεί να εξοφλήσετε τους λογαριασμούς σας και να υποβάλετε απαίτηση στην Universal Life προσκομίζοντας όλες τις πρωτότυπες αποδείξεις και τιμολόγια.
Στην περίπτωση λογαριασμών θεραπείας εξωτερικού ασθενή, αυτοί θα πρέπει να εξοφληθούν στα νοσοκομεία ή ιατρούς οι οποίοι θα σας δώσουν αποδείξεις και θα τις αποστείλετε μαζί με έντυπο απαίτησης πλήρως συμπληρωμένο και υπογραμμένο από τον θεράπων ιατρό σας, στην Universal Life για να τύχουν της ανάλογης αποζημίωσης.
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΓΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
Σε περίπτωση που η προγραμματισμένη θεραπεία ή επέμβαση σας θα γίνει σε ένα από τα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια εξωτερικού θα πρέπει να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες έτσι ώστε να γνωρίζετε και εσείς εκ των προτέρων ότι η θεραπεία σας έχει προεγκριθεί και κατά πόσο υπάρχει δυνατότητα απευθείας διακανονισμού λογαριασμών για εσωτερικούς ασθενείς και ασθενείς που τυγχάνουν ημερήσιας νοσηλείας.
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τουλάχιστον 10 ημέρες πριν από την ημερομηνία της επέμβασης και να μας επισυνάψετε τα ακόλουθα πιστοποιητικά:
Η Εταιρεία μας θα σας ενημερώσει πριν την ημερομηνία επέμβασης / θεραπείας αν υπάρχει η δυνατότητα απευθείας διακανονισμού των λογαριασμών σας. Σε αυτή την περίπτωση θα εκδώσουμε επιστολή επιβεβαίωσης κάλυψης (προέγκριση) η οποία θα σταλεί στο νοσηλευτικό ίδρυμα, στους θεράποντες ιατρούς και σε εσάς εφόσον μας το ζητήσετε.
Αν για οποιοδήποτε λόγο η Εταιρεία μας δεν είναι σε θέση να προβεί σε απευθείας διακανονισμό, θα σας ζητηθεί να εξοφλήσετε τους λογαριασμούς σας και να υποβάλετε απαίτηση στην Universal Life προσκομίζοντας όλες τις πρωτότυπες αποδείξεις και τιμολόγια.
Στην περίπτωση λογαριασμών θεραπείας εξωτερικού ασθενή, αυτοί θα πρέπει να εξοφληθούν στα νοσοκομεία ή ιατρούς οι οποίοι θα σας δώσουν αποδείξεις και θα τις αποστείλετε μαζί με έντυπο απαίτησης πλήρως συμπληρωμένο και υπογραμμένο από τον θεράπων ιατρό σας, στην Universal Life για να τύχουν της ανάλογης αποζημίωσης.
Ατύχημα
Τα δικαιολογητικά που ζητούνται συνήθως σε αυτή την περίπτωση είναι :
(α) Δήλωση ασφαλισμένου λόγω ατυχήματος (Συμπληρωμένη και υπογραμμένη από το Μέλος).
(β) Έκθεση ασφαλιστικού διαμεσολαβητή για ατύχημα (Συμπληρωμένη από τον ασφαλιστικό σας διαμεσολαβητή).
(γ) Δήλωση Απαίτησης Ασφαλισμένου λόγω Ατυχήματος (ειδικό έντυπο της Εταιρείας)
(Παρακαλούμε σημειώστε ότι το Έντυπο Απαίτησης πρέπει να είναι συμπληρωμένο από τον ασφαλισμένο (Μέρος Α) και από τον θεράποντα ιατρό ο οποίος θα πρέπει να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα (Μέρος Β).)
(δ) Αναλυτικά τιμολόγια περιγραφής εξόδων.
(ε) Πρωτότυπες εξοφλητικές αποδείξεις εξόδων.
(ζ) Αντίγραφα συνταγών για φάρμακα, αναλύσεις, ακτινογραφίες.
(η) Άδεια απουσίας από την εργασία.
Ωστόσο είναι δυνατόν να ζητηθούν και κάποια επιπλέον δικαιολογητικά, σε περίπτωση που κριθούν αναγκαία για την εξέταση της απαίτησης.
Απώλεια Ζωής
Τα δικαιολογητικά που ζητούνται συνήθως σε αυτή την περίπτωση είναι :
- Ληξιαρχική πράξη γεννήσεως
- Ληξιαρχική πράξη θανάτου
- Δήλωση για Απαίτηση λόγω Απώλειας Ζωής (ειδικό έντυπο της Εταιρείας)
- Πιστοποιητικό νοσοκομείου ή ιατρού για τα αίτια Απώλειας Ζωής (ειδικό έντυπο της Εταιρείας)
- Πιστοποιημένο Έγγραφο Διαχείρισης
- Το Πρωτότυπο Ασφαλιστήριο Έγγραφο
- Συγκατάθεση του Εφόρου Φόρου Εισοδήματος για την καταβολή του ποσού της απαίτησης
- Αντίγραφο νεκροψίας
Σε περίπτωση που η απώλεια ζωής ήταν συνέπεια ατυχήματος πρέπει ακόμα να κατατεθούν και τα παρακάτω:
- Ιατροδικαστική εξέταση
- Tοξικολογική εξέταση
- Έκθεση και σχεδιάγραμμα της αστυνομίας
Ωστόσο είναι δυνατόν να ζητηθούν και κάποια επιπλέον δικαιολογητικά, σε περίπτωση που κριθούν αναγκαία για την εξέταση της απαίτησης.
Νοσοκομειακή περίθαλψη
Τα δικαιολογητικά που ζητούνται συνήθως σε αυτή την περίπτωση είναι :
(α) Δήλωση Απαίτησης Ασφαλισμένου
(Η Δήλωση Απαίτησης πρέπει να είναι συμπληρωμένη ως ακολούθως: Μέρος Α από τον Ασφαλισμένο, Μέρος Β από το Νοσοκομείο/Κλινική, Μέρος Γ από τον Θεράποντα Ιατρό).
(β) Αναλυτικά Τιμολόγια περιγραφής εξόδων.
(γ) Πρωτότυπες αποδείξεις εξόδων.
Ασθένεια ή Ατύχημα (όταν καλύπτεστε από το Διεθνές Σχέδιο Υγείας Multicare):
(α) Έντυπο Απαίτησης Ασφαλισμένου
(Το Έντυπο Απαίτησης πρέπει να είναι συμπληρωμένο ως ακολούθως: Μέρος Α από τον Ασφαλισμένο, Μέρος Β από το Νοσοκομείο/Κλινική, Μέρος Γ από τον Θεράποντα Ιατρό. Στην περίπτωση ασθένειας ή ατυχήματος που δεν προϋποθέτει παραμονή σας σε νοσοκομείο ή κλινική, πρέπει να συμπληρώνονται τα Μέρη Α και Γ)
(β) Αναλυτικά Τιμολόγια περιγραφής εξόδων.
(γ) Πρωτότυπες αποδείξεις εξόδων.
Σημείωση: Για την καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε σημειώστε τα ακόλουθα:
• To Έντυπο Απαίτησης θα πρέπει να συμπληρώνεται από το άτομο που λαμβάνει την θεραπεία. Εάν το άτομο είναι κάτω των 18 ετών τότε το μέρος αυτό συμπληρώνεται από τον κυρίως ασφαλισμένο.
• Παρακαλούμε όπως χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα για τη συμπλήρωση του εντύπου
• Αναφέρετε το ονοματεπώνυμο του ασθενή και την ημερομηνία γεννήσεώς του
• Απαντάτε σε κάθε ερώτηση όσο το δυνατό πιο ολοκληρωμένα. Αναφέρετε τον Αριθμό Συμμετοχής σας (εάν τον γνωρίζετε).
• Αναφέρετε το είδος του Σχεδίου σας, ( Σχέδιο Α, Β ή Γ) και της κάλυψής σας (Βασική ή Ευρεία)
Σοβαρή ασθένεια,
Μόνιμη Ολική Ανικανότητα,
Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων
Τα δικαιολογητικά που ζητούνται συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις είναι :
- Έντυπο Απαίτησης λόγω Σοβαρής Ασθένειας
- Ιατρική γνωμάτευση
- Ενημερωτικό σημείωμα νοσοκομείου ή κλινικής
- Αποτελέσματα εξετάσεων
Ωστόσο είναι δυνατόν να ζητηθούν και κάποια επιπλέον δικαιολογητικά, σε περίπτωση που κριθούν αναγκαία για την εξέταση για απαίτηση.
Οι απαιτήσεις που αφορούν Σοβαρή Ασθένεια, Μόνιμη Ολική Ανικανότητα ή Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων θα πρέπει να υποβληθούν μέσα σε μια περίοδο έξι (6) μηνών από την ημερομηνία του συμβάντος.