Universal Life: Απρόσκοπτα συνεχίζεται η παροχή υπηρεσιών στους πελάτες της

H Universal Life έχοντας ως προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των πελατών και των εργαζομένων της ανακοινώνει ότι μετά το πρόσφατο Διάταγμα για περιορισμό της εξάπλωσης του Κορωνοϊού, τα γραφεία και υποκαταστήματα της θα είναι κλειστά για εξυπηρέτηση πελατών μέχρι και τη λήξη των περιοριστικών μέτρων. Ταυτόχρονα η Εταιρεία έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η παροχή υπηρεσιών προς το πελατολόγιο της. 

Οι πελάτες της Universal Life μπορούν να εξυπηρετούνται άμεσα και αποτελεσματικά για θέματα που αφορούν τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια από τη σύγχρονη διαδικτυακή πύλη πελατών U connect. Κάνοντας εγγραφή στην πύλη, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν ηλεκτρονικά τις απαιτήσεις υγείας τους και να ελέγχουν την κατάσταση τους, να βλέπουν το ιστορικό πληρωμών των ασφαλίστρων τους, να εκτυπώνουν χρήσιμα έντυπα και να έχουν πρόσβαση σε πολλά άλλα χρήσιμα εργαλεία.    

Επιπρόσθετα, μέσω της διαδικτυακής πύλης μπορούν να υπογράψουν εντολή άμεσης χρέωσης (SEPA) για αυτόματη εξόφληση των ασφαλίστρων τους από τον τραπεζικό τους λογαριασμό, καθώς επίσης και να υπογράψουν ηλεκτρονικά τη φόρμα απευθείας εμβάσματος για να λαμβάνουν ηλεκτρονικά τις πληρωμές των απαιτήσεων τους απευθείας στον τραπεζικό τους λογαριασμό. Μέσα από το U connect μπορούν επίσης να πληρώσουν ηλεκτρονικά τα εκκρεμή ασφάλιστρα τους μέσω πιστωτικής κάρτας. 

Οι πελάτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν με το Παγκύπριο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 22220000 ή και με τους προσωπικούς τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστούν.